Rakkaat lukijat,

nöyrimmät pahoitteluni eilisen puuttumisesta; syynä yksinkertaisesti, että meni myöhään, ja sitten oli 2x stalkkeria selän takana, joten eihän siitä mitään tullut. Äitylini sekoilee nyt jotain omiaan(taitaa olla naisten päivät), ja ihmeiden aika ei vieläkään ole ohi; minä olen itseasiassa tehnyt läksyt hyvissä ajoin xD

Nämä kaksi päivää ovat menneet kultani luona koulun jälkeen, ja ensimmäiset treenit säbässäki on nyt sitten sovittu, joten nema problema. Sitten treenien jälkeen ymmärtääkseni iskee leffakeikka, ja stadiin pyörimää/syömään.

Kiitos ja anteeks; Hyvää yötä, kauniita unia ja oikein suloisia oman kullan kuvia koko Suomen kansa!!

"Hör du ynge man, man kan på riktigt ha roligt utan at supa"
"Jå, men jag är från Finland; jag kan supa utan att ha roligt"

"Kuules nuorimies, minä pystyin pitämään hauskaa juomaatta viinaa"
"Joo, mut mä oon Suomesta, mä voin juoda viinaa pitämättä hauskaa"
-André Wickström