Rakkaat blogini tuijottajat,

Päivä oli kyllä kieltämättä rasittava. Sain nukkua vähän pidempään(heti bonusta), mutta sitten alkoikin sellainen huulabaloo, että oksat poijes. Ensin menin puoli yhdeksi Itiksen terveysasemalle. Siellä lääkäri tutki minut ongelmani takia, ja lähetti sekä labraan että röntgeniin, ja sitten juostiin. Juoksin läpi puoli kaupunki, kunnes päädyin hetkeksi koulunpenkillekkin.

Tuloksia jännittäen tapasin rakkaani, ja menimme aterian jälkeen meille. Meillä sitten kuuntelimme musaa, puhuimme ja pidimme muutenkin hauskaa. Sitten tuli lähtö, ja tietenkin olin onneton unohtanut pyöräni Itikseen, joten lähdin samalla kyydillä, ja rakkaani sai sitten seurata juoksuani Itikseen läheiseltä dösäriltä, kun nilkutti kipeitten jalkojensa kanssa mökilleen.

Huomista leffaa odotellen; Hyvää yötä, kauniita unia ja oikeen sulosia oman kullan kuvia kaikelle kansalle!!

"Your love is like bad madicine
Bad medicine is what I need
Shake it up, just like bad madicine
So let's play doctor, baby
Cure my disease"